צילום תרמי לקירות פניימים

Wiki Article

יתר. המים, אינם נשארים במקום אחד. באופן טבעי הם מתפשטים דרך חללים בקירות או בריצוף ומוצאים להם אפיקים חדשים להתפשטות ובכך גם להגדלת הרטיבות.

ברגע שזיהינו כי יש בעיה בחשבון המים מאתר נזילות מים או כי שעון המים לא עובד כמו שצריך, אפשר להבין כי מדובר בנזילה ומיד לקרוא לחברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות.

בשנים האחרונות חל שינוי ניכר בכל מה שקשור לאיתור נזילות במערכות צנרת ותהליכים המערבים מים. כידוע, מים הם כמובן פלאו של הטבע אך הם גם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך, ליצור נזילות קשות, פיצוצי צנרת, רטיבויות בקירות ואף לעודד הופעה של עובש וטחב.

בחלק מן המקרים, מאתר הנזילות לא יהיה זה שגם יפתור אותה. הוא לא מוכשר בכך או רוצה בכך. הוא רק מצביע על הבעיה. את הטיפול יבצע האינסטלאטור. כזכור, לכם אין זמן ואין רצון להיגרר עם הדבר הזה. לכן תעדיפו לבחור שמי שיבצע גילוי רטיבות אצלכם יהיה אינסטלאטור, שעובד ומיומן בהפעלת וניתוח נתוני מצלמה תרמית.

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית איתור מוקד הנזילה מבטיח פתרון אמיתי

נזילות מים הם אחד המפגעים השכיחים ביותר שיכולים להופיע במבנה, כאשר הנזילה שמפתיעה אותנו דווקא ברגעים הכי לא צפויים: יכולה להיגרם בשל כמה וכמה סיבות, ביניהן:

אחד האמצעים הקיימים ברשותנו במטרה לאתר חדירות מים מסוגים גילוי רטיבות במצלמה תרמית שונים היא מצלמה תרמית. בעזרת המצלמה המשתמשת לאיתור נזילות במצלמה טרמית, ניתן לבצע הדמיות ולזהות מה קורה מבעד לקירות או הריצוף, כאשר בחלקם האחורי מסתתרת מערכת שלמה של צינורות.

כך, ניתן לזהות היכן יש לחות מוגברת (או נזילת מים) ול"צייר" ולמקם אותה במדויק בחלל החדר.

טכנאי דודי שמש או אינסטלטור? כאשר דוד השמש שלכם לא עובד, כדאי לפנות לטכנאי דודי שמש. אך כאשר הדוד שלכם דולף וצריך לתקן, כדאי לפנות

ככל שהמצלמה מתקדמת ואיכותית יותר, כך הדבר בא לידי ביטוי ברמת הרזולוציה של המסך, מה שמאפשר למומחה לאתר את מקור הנזילה בצורה מדוייקת.

קרא עוד » תיקון והתקנת ריצוף דק לאחר נזילה התקנת ריצוף דק ועץ היא דרך מצוינת לגרום לבית שלך להיראות מודרני ומסוגנן.

כלומר תצטרכו לוודא ולשאול בכל הנוגע לשנות הניסיון של בעל המקצוע וזאת לצד שאלות כמו מהו מוסד הלימודים בו למד.

זוהי גם הסיבה שבגינה אנשי המקצוע מעדיפים לאתר את הנזילה בדרך הזאת. כך הם יודעים שהטיפול שהם מספקים יהיה אידיאלי, ואיתור הנזילות יהיה הרבה יותר קל עבורם.

בקשו קבלה ע התיקון, כאשר בה יהיו מפורטים כל שלבי התיקון כולל האבחון עצמו . לרוב האחריות היא לשלוש שנים. על מנת למנוע תקלות במערכת המים והביוב, יש לבצע בדיקה חד שנתית של מערכות המים והביוב , כך שתוכלו להכין תרופה למכה, היות וידוע כי בעיות נזילה אינן נראות לעין וכאשר הן מתגלות הנזק עשוי להיות רב.

Report this wiki page